torsdag 8. oktober 2015

Varmeapparat vifte motstand

Hvis det ikke er sikringen som er gåen, ville jeg ha sjekket motstanden til vifta. Husker jeg rett fra mine søttidager sitter denne på luftekanalen i . Vifteregulator til passasjerbiler er en vifte av oppvarmingssystemet og luftkondisjonering ved hjelp av hvilken føreren kan kontrollere mengden av tilluft gjennom . Bil Kupevifte ( Viftemotor ) MERCEDES- BENZ. Vanskelighetsgrad: Enkelt.


Verktøy: Ingen behov for verktøy.

I bilen jeg har nå er viftemotoren (og motstanden ) bak hanskerommet. Hvis jeg holder inne knappen som nullstiller triptelleren idet jeg vrir om tenningen (ikke starter) så kommer det . Eks mva: kr 23Inkl mva kr 2975. Generelle produktinformasjon. Dette for å sikre at viften fungerer korrekt. Du bør sjekke denne varmeapparat motstand.


Tror ikke det nytter å skifte vifte motor, om ikke motstanden sitter inne i den da. Det sitter en motstand i systemet ett sted når den ryker virker ofte.

Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner vifta til varmeapparatet ? Kan det likevel være motstanden til vifta ? Det som var min første mistanke, men ble usikker da jeg leste om motstand til varmeapparat. ProbleFår ikke varmeapparatet til å blåse opp på ruta - altså defroste. Vifta virker som den skal, den blåser heftig ut i kupeen og ned på golv, men altså ikke.


Ok, ikke viftemotstand som er problemet og filteret har jeg rensa. Halllo folkens:D skjer utrulig lite med bilen for tiden men litt skjer i form av dele innkjøp å planlegging å slikt :D har behynt å rippe ned bilen for . Så vidt jeg husker sitter den inne i selve viftehuset , to skruer på et lite deksel. Siden jeg hadde litt dårlig råd og dårlig tid da jeg skulle fikse viften min ( minusgrader) tok jeg rett og slett en vifte - motstand fra en annen bil . Viftemostand til varmeapparatvifte Jeep Commander. Vifta til varmeapparatet virker kun på trinn (full styrke), en fortalte meg at dette var pga defekt motstand ved viftemotoren. Hvordan bytter en disse mostandene . Da jeg skulle levere den til kompisen så oppdaget jeg at vifta ikke gikk.


Er veldig ofte motstanden som er røket ja når vifta bare funker på. Har du sjekket at sikringen for varmeapparatet ikke har gått? Biltype og modell, Årsmodell, Pris. Elektriske deler varmeapparat.


Ledningsnett varmeapparat.

Noe knotet å komme til ( vi måtte in i hanskerommet på min E46) men der kom vifta tilbake etterpå Mener å ha hørt at visst motstanden er gåen . Vi har lavest mulig pris på våre kvalitetsprodukter. Bildeler til ulike bilmerker på . Alle modeller med Behr vifte uten klima (ikke compact). Buy MERCEDES-BENZ E-Klasse Sedan (W124) Relé, kupévifte V30-. Motstand vifte -regulering.


Kw samt at den kan brukes som friskluftsvifte på varme dager. Varmeapparat i Jeanneau Merry Fisher 595. Kjøp billig METZGER motstand , kupévifte , Artikkelnr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg