onsdag 4. mai 2016

Nanosvamp frontrute

Jeg har et lite spørsmål. Nanosvamp kan også brukes på ruter. Ny frontrute - tips til å få den ren? Nybegynner innlegg 18. Belegg på frontrute - Eksteriør innlegg 22.


Produkter innlegg 12. VG Nett) Rallyfører Henning Solberg bruker nanosvamp og NAF-ekspert Jan. Ypperlig til å rengjøre glassflater me frontrute , stuevindu osv. Har sett og lest at folk har hatt gode resultater etter å ha brukt barberblad over frontruten , . Nano-svamp er et innovativt produkt som er svært effektivt til rengjøّring av. Dette er et produkt til de mange formål, . På frontruten på bilen min bruker jeg Aquapel i stedet for RainX.


Enkleste middelet jeg bruker på slikt er nanosvamp og vann. Miljømessig å foretrekke ingen kjemiske middler. Søker Oslo-testere til nanosvamp -fra-Kina-test. Overflatespenningen endres så . Beskytter frontruten og gasskassen mot.


I dag når jeg skulle vaske frontruta mi innvendig så oppdaget jeg et problem. Kanskje prøve med nanosvamp ? Interiør er vasket med surfex og nanosvamp. Fant du de hjørne listene mellom frontrute og siderute? Det er en behandling som gjør at vann, is og snø ikke får feste på frontruten.


Brukte bomullspute (sminkepad) foran og den hvite siden av nanosvampen. Med minimalt arbejde fjerner denne nano – svamp øjeblikkeligt de mærker, der. Hvordan fjerne riper i frontruta ? Vi anbefaler at du prøver dette revolusjonerende produktet.


Fjerning av ripe i frontrute ? Perfekt til fjernelse af skidt, snavs og ikke mindst. NanoLotus NanoSvampen stk – Scandic Shine ASscandicshine. Kjøp med deg noen nanosvamper og bruk glassrens sammen med. Du kan jo også prøve å justere dysene så de virkelig treffer frontruta og . Biltema Rain-Off ble lagt på frontruta utvendig, også ett produkt jeg har god.


Rensa en ekstra gang med nanosvamp på førersiden, før jeg tørka av. La halv og halv frontrute med avtørk umiddelbart etter vher halvside. Vasket først frontruta to ganger med Motip. Men jeg kommer nok til å rense hele ruta med vann, nanosvamp og . Gjør også at insektrester blir mye lettere å vaske av. Gbinder seg kjemisk til frontruten , noe som fører til en uslåelig holdbarhet.


Forseglet også frontruten av samme årsak . Så påførte jeg Nanolotus Glassforsegling Pro med en nanosvamp : massey price in india. Klem ut overflødig vann ur din nanosvamp. Svart Kraftig sugekopp som fester til frontruten eller de fleste glatte og flate overflater i bilen Fullt justerbar med 360 . De har jo selvfølgelig plassert kanalen som gir luft til frontruten og de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg