onsdag 1. juli 2015

Elektrisk vinsj clas ohlson

Vi har vinsjen du trenger til garasjen, verkstedet eller bil- og båthengeren. Her finner du elektrisk vinsj med motor og manuell håndvinsj som du kan bruke i . Kobling gir mulighet til å frikoble og dra ut vaieren for hånd. Vinsjer Clas Ohlson Forsinket stål. Reduksjonsutveksling med herdet.


Er det noen som har erfaring med volt el vinsj som Biltema selger for 64-. Jeg hadde den store vinsjen fra Claes Ohlson på en henger. Montere håndvinsj i naust med dårlige festemuligheter. Hvordan unngå vridning av vinsjbånd ved opptak på. Forslag til elektrovinsj til båthenger?


Flere resultater fra baatplassen. Forskjellig - Fiskersiden Hooked https://www. Hvor stor winch på båthengeren? Har lurt litt på å montere elektrisk winch på båthengeren, men har til nå. Du har jo nærmere 140ahmpere i hiakken,så clas ohlson ,warn.


Elvinsj,-250-500-kg/Pr309960000. Se beste pris på VidaXL Elektrisk Vinsj (210022). Fjernstyring av vinsj til båtoppsett - posted in Båt og maritimt: Hei, Har.


Jeg har kjøpt meg en 12V vinsj , som jeg ikke har tenkt å montere på bil, men bruke. Men jeg bruker denaltså bare som strømforsyning på en knøttliten elektrisk pumpe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg