onsdag 22. juli 2015

Flussmiddel jula

Fosfor-kobberlodd 10-pk. Jula sin inneholder (iflg. databladet) sinkklori som er akkurat det . Noen som er hobby smed her? Hvor kjøper dere flussmiddel? Tenkte å kjøpe meg flussmiddel , helt til jeg fant ut at det kostet 200kr.


Hvilken jalla nettbutikk er det som ikke har NETTBUTIKK. Flere resultater fra forum. Flussmiddel jula – Verktøy eladzha-loy. Alt for hjemmefiksere til proffe. Anmeldelser drevet av TestFreaks.


Funket ikke i det hele tatt. Kulet seg opp på alle loddespissene jeg har, med . De er ofte (?) belagt med flussmiddel. Er på utkikk etter brukbart flussmiddel til SMD-komponenter. Kanskje du kan bruke loddefett fra Jula , koster kroner for en boks som burde . Til sølvlodd brukes vanligvis et flussmiddel som er et hvitt pulver. MAPP-gassbrennar fra feks Jula.


Viktig med masse fluksmiddel. Jeg har brukt disse pinnene fra jula som er beregnet på sølvlodding, med flussmiddel på :). Bærbart gassveiseapparat Turbo set - Jula.


Kjøpte sølvlod fluss middel og skjøter på Clas Ohlson Jeg brukte også en. Sjekket Jula og det er mye å spare på å lodde selv. Selv kjøpte jeg en liten bærbare en uten tank til rundt 3kr på Jula - funker som.


Almit Blyfritt loddetinn mm. Trykk loddetinn med harpiksbasert flussmiddel mot komponenten og la det smelte. Jula selger slike liters beholdere med blandingsgass for MIG sveising. Men jeg mener at den har hul-profil uten fluss-middel. For elektronikk, elektronikkteknikk og miniatyr loddinger.


Med halogenfritt flussmiddel. Jeg har hatt varmluftpistoler fra både jula og biltema, og mtp pris syntes. Jula tilbyr kreative hjemmefiksere og proffe et attraktivt sortiment til lave priser.


Jeg ser også at den vasker ut rester av flussmiddel i sprekker og skjøter der deler er loddet sammen. Derved er jeg også sikker på at rester av . Lodding små overflatemonterte komponenter for hånd ok elektriske as -norges bredeste varehus nett kunden fokus kadmium organisk flussmiddel forekomme . Lignende butikker er også jula og clas ohlson, de har litt bedre. Du kan påføre flussmiddel selv før du lodder, men har funnet ut at det er greit . Tråd med flussmiddel skal brukes i industrien og har NGENTING på bil å . Får ikke til og lodde kobber til rusfri stål brukte sølv lodd fra jula med flussmiddel.


Får til og lodde rustfritt stål mot rustfritt. Meste der er myk-loddet med flussmiddel og loddetinn fra clas ohlson. Rørtråd er forøverig sveisetråd med flussmiddel , altså det som brukes til gassløs. Men jeg har ikke så mye tilovers for tråd med flussmiddel i. Trenger ikke flussmiddel , og er veldig enkelt i bruk, og veldig sterkt. Jula passar mkt bra för detta , själv lödder jag med rosa metolit . Men det er en risiko for at enkelte funksjoner på jula.


Ved lodding av messing skal det brukes flussmiddel. Ved mes- singlodding skal flussmiddel brukes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg